Contact via WhatsApp

U kunt ons via WhatsApp 7 dagen per week bereiken tussen 18:00 en 22:00 uur

WhatsApp naar Ralf 06-51395013
XLLeaseVeelgestelde vragenWat moet ik doen als ik schade heb aan mijn leaseauto van XLLease?

Wat moet ik doen als ik schade heb aan mijn leaseauto van XLLease?

We hopen het niet, maar u kunt allerlei soorten schades oplopen aan uw leaseauto van XLLease. Van ruitschade tot blikschade of erger. Wat u moet doen bij schade? Als u verzekerd bent bij XLLease, belt u direct met ons en meldt u uw schade. U hoeft dus niet allerlei alarmcentrales in te schakelen.

Direct een betrokken en kundige medewerker

Als u ons belt, krijgt u geen anonieme belcomputer aan de lijn, maar direct een betrokken en kundige medewerker van XLLease. Dat verschil verzacht al meteen uw ongemak. Nadat u uw schade bij ons heeft gemeld, halen wij uw auto op. Klik hier voor onze contactgegevens.

Eigen schadeherstelbedrijf

Uw auto met rijdbare schade brengen wij linea recta onder bij ons eigen schadeherstelbedrijf. Uw leaseauto komt dus als het ware thuis. Vervolgens, als uw leasecontract hierin voorziet, geven wij u een vervangende auto, één klasse lager dan uw schadeauto. Is uw auto niet meer te rijden na de schade? Dan staat er bij ons bergingsbedrijf een vervangende auto voor u klaar.

U krijgt altijd hulp

Bent u niet via XLLease verzekerd maar elders? Dan belt u met uw eigen verzekeraar. Alle auto’s die XLLease in de lease heeft, dus ook die van u, zijn aangemeld bij de verzekeraars en alarmcentrales. Dit betekent dat u altijd hulp krijgt. Blijkt achteraf dat u daar wellicht geen recht op had? Dan lossen wij dit op met de verzekeraar in kwestie. Dus, welke leasevorm u ook kiest bij XLLease: U heeft altijd recht op hulp bij schade, dus kunt u altijd door. Met XLLease bent én blijft u mobiel!