Contact via WhatsApp

U kunt ons via WhatsApp 7 dagen per week bereiken tussen 18:00 en 22:00 uur

WhatsApp naar Ralf 06-51395013
Klantvriendelijkheid en XLLease? Wat al goed is, kan altijd nóg beter
XLLeaseBlogs van XLLeaseKlantvriendelijkheid en XLLease? Wat al goed is, kan altijd nóg beter

Klantvriendelijkheid en XLLease? Wat al goed is, kan altijd nóg beter

Geplaatst op woensdag 16 mei 2018 door XLLease

Uiteindelijk is alles wat we doen bij XLLease gericht op de tevredenheid van onze klanten. Die klanttevredenheid meten we continu. We streven naar een 10, dat begrijpt u. Maar u zult ook inzien dat die 10 niet haalbaar is. Want dat zou betekenen dat er bij XLLease geen ruimte voor verbetering meer zou zijn.

Met die opmerking raak ik het hart van onze dienstverlening. Want als je werkt met auto’s, dan gaat er geregeld iets (bijna) mis, kan ik u vertellen. Echter, door te anticiperen op mogelijke afwijkingen in uw lease-ervaring of door eenmaal ontstane problemen snel op te lossen, hebben we een gouden kans om u de toegevoegde waarde van XLLease te tonen. Dát is hoe wij in de klantwedstrijd staan. Niet door een 10 te beloven, maar door een 8 waar te maken. En tegelijkertijd zijn we elke dag in touw om onze prestatie te verhogen naar tussen een 8 en, zeg, de 10-.

Het beste van twee werelden!

Overigens, een onafhankelijk en extern bureau heeft ons huidige cijfer voor klanttevredenheid becijferd op 8,2. We kunnen ons daarmee meten met de klanttevredenheid van de bekendste en grootste leasemaatschappijen. Tegelijkertijd bieden we de service en persoonlijke klantbegeleiding zoals alleen een maatschappij met de compacte en overzichtelijke omvang van XLLease u kan bieden. Kortom, het beste van twee werelden!

Uw contract is voor ons een bron van verbeteringen

Een onderdeel van onze klantvriendelijkheid, en dus toegevoegde waarde, is dat wij uw contract met XLLease niet archiveren in de hoop dat er niks gebeurt. Wij scannen uw contract frequent. Op ons netvlies hebben we dan een paar prangende vragen. Zoals: Benut u eigenlijk wel alle afgesproken voordelen? Is uw contract niet inmiddels ingehaald door de actualiteit? Ook beoordelen wij regelmatig intern of uw contract door aan uw zijde gewijzigde omstandigheden niet te zwaar is opgetuigd. Zien we een kans tot verbetering van uw contract in uw belang? Dan bent ú de eerste die dit verneemt van XLLease.

Op een kwestie willen we nooit een klant verliezen

Heel soms kan een leasecontract leiden tot een kwestie. Uiteraard gelden dan voor beide partijen, dus u en XLLease, wat er in het contract staat vermeld. Dat is nogal logisch. Tegelijkertijd houden wij ook uw mobiliteitsbelang in het oog, al helemaal op de lange termijn. Uit oogpunt van klantvriendelijkheid kán het dan in uitzonderlijke omstandigheden zo zijn dat wij gelijk hebben, maar dat u het krijgt. Billijkheid voert bij XLLease de boventoon. Over klantvriendelijkheid gesproken…

Ralf Timmers